محل لوگو

راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام


راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام

تعداد صفحه 43

فرمت pdf و word

طرح توجیهی کامل و به روز برای سال 97

تهيه و تامين علوفه جهت تغذيه جمعيت دامى كشور ، در نيم قرن اخير همواره از مشكلات و معضلات مملكت بوده است. جمعيت دامى كشور بر اساس آمارهاى موجود بالغ بر 120 ميليون واحد دامى است. براى تغذيه و تعليف دامهاى كشور دست كم به حدود 8/51 ميليارد واحد علوفه اى نيازمنديم. در حال حاضر وابستگى دامى كشور به ميزان 25 درصد به مراتع و 75 درصد به ساير منابع از جمله كارخانه هاى تهيه كننده خوراك دام مى باشد.

 

تغذیه مهمترین امر در پرورش طیور بوده و حدود 75 تا 80 درصد هزینه تولید را شامل می شود بنابراین با توجه به اهمیت و ضرورت ان لازم است که مدیریت تغذیه و کاربرد روش های جدید مدیریتی به عنوان یک مساله مهم وجدی مدنظر پرورش دهندگان قرار گیرد تحقیقات و گزارش های متعدد منتشره حاکی از آن است که بافت دان تاثیر بسزایی درعملکرد مرغ گوشتی دارد وبه ویژه دان پلت ، سرعت رشد را بهبود بخشیده کارایی دان را افزایش می دهد در این مقاله تاثیر بافت و شکل دان بر صفات تولیدی مرغ گوشتی مورد بررسی قرار می گیرد


مبلغ قابل پرداخت 12,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 157

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما