محل لوگو

ذهن دیوانه من


ذهن دیوانه من

کتاب ذهن دیوانه من اثر حمیدرضا ذاکری است. شاید این کتاب در ابتدا گنگ و بی‌معنا به نظر برسد ولی آن را بخش بخش بخوانید و بر روی سؤالات فکر کنید. تمام فصل‌ها با در ارتباطند و ما تنها برای اینکه گم نشویم جدایش کردیم.

این تنها بخشی از ذهن دیوانه‌ی من است. صدایی که خاموش نمی‌شود و کلامی که پایان نمی‌پذیرد. هر شروعی را پایانی است ولی هیچ پایانی قطعی نیست و هر پایانی را شروع دیگری است‫. شاید امروز و این لحظه این کتاب پایان گرفته ولی این ذهن دیوانهٔ من هرگز دست از سخن گفتن برنمی‫دارد تا زمانی که این دیوانگی ادامه دارد ما نیز ادامه خواهیم داشت.

بسیار روزها می‌گذرد و تو ادامه‫دهندهٔ این کشف باشو با ما مکاتبه کن شاید که از این دیوانگی نجات یابیم. به همه چیز باید شک کرد از همه چیز باید پرسید ما بسیار آلودهٔ ذهن گذشتگانیم که نمی‌توانیم واقعیت را بدرستی ببینیم. بگذاریم که 10 درصد واقع‌بین باشیم و بی‫قضاوت، و نسل بعدی را نیز اینگونه تربیت کنیم که 10 درصد بهتر از نسل ما شود که شاید 10 نسل بعدی نسلی کامل شود و امان از این تکامل و امان از این چرخه. چه جذاب و چه قدرتمند است انسان نسل بعد. هیچکس نمی‌داند چگونه است شاید شبیه من باشد و شاید خود تو باشی.


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 205

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما